وبلاگی کاملا دخترونه وعاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حرف دل با دوستان گلم

سلام دوستان گلم خوبید خوشید؟الان دوشبه هم عالیم هم خیلی ببخشیده ریدمانم هرموقع عالی بودم ریدمانم شدم پشتش هعیییی خدا نمیدونم بدشانسی منه یا...نمیدونم هیچی نمیدونم هیچیییییییییی وای چشمام تار شده اگه غلط مینویسم ببخشید باورنمیکنیدهمه نمیکنند شاید عشقمم باورش نشه ولی من عشاق شدم گناهم اینه همش دارم زجر میکشم هعییییی خدا من عبرت نمیگیرم الانم واقعا عاشقمه ازته قلبم نمیدونم گول خوردم یا نه نمیدونم راسته یانه نمیدونم پاکه عشقمون یانه البته تازگیاخیلی بهش اعتمادکردم بیشترازقبل عاشقش شدم بخاطرهمین بیشترازقب زجر میکشم وحساس شدم بعله حق ندین خیلی اعصابم خورده گلوم داره جرررررررررر میگیره ازبغض لامصب هی قورتش میدم دخترا شاید بتونن درکم کنن خواهش میکنم کمکمم کنین گرچه من ادم حرف گوش کنی نیستم نصیحت پذیرم نیستم عبرتم نمیگیرم خدایا کمکم کن بهت نیازدارم خیلییییییییی زیاداخه اگه شماعاشق کسی بشیدوبهش شک داشته باشید وبی اعتماد بشیدالبته بعضی عوامل باعث شه هییی خودتونوراضی میکنید منم همین کارو میکنم ولی...من به دختر خیلی حساسم وچیزای دیگه رو قبلاهم گفتم خلاصه....عاشقتیم خیلییییی زیادگریه و بغض برو گمشووو من اعتماد دارم ینی یقین پیداکردم خدایا کمکم کن خودم سپردم به دستت توروخدا اذیتم نکنید من عذاب میکشم دیه خسته شدم بغضمم ترکید نمیتونم دیه بتایپم فعلاااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط المیراجوووووون در 1:15 | |